The Oath filmak Osama bin Ladenen bizkartzain izandako Abu Jandalen eta Salim Hamdanen, Guantanamoko espetxean preso dagoen eta epaimahai militar polemikoen aurrean jarri den lehenengo gizonaren, historiak kontatuko dizkigu. Yemenen eta Guantanamoko Badian (Kuba) filmatu zuten The Oath eta 1996an zoritxarreko topaketa batek bi gizon Osama bin Ladenengana, irailaren 11ko gertakarietara, Guantanamoko espetxera eta AEBetako epaimahai gorenera eramango dituen bideari buruzko familia-drama da. Filmaren hasieran Salim Hamdanek gerrako krimenengatiko karguei egin beharko die aurre Guantanamon, eta Abu Jandal Yemenen taxi-gidari gisa lan egiten duen gizon askea izango da.