Liu bere jaioterrira itzuliko da, Shangaira, Taiwanen 50 urte egin ostean. Itzultzean Qiao aurkituko du, alde egin zuenean haurdun utzi zuen bere lehengo amodioa. Bitartean, Qiao ezkondu egin da eta familia bat sortu du. Baina Liuk erabakia hartuta dauka eta emakumearen familiaren baimena nahi du hura berarekin eramateko.