Lucíak jostun gisa lan egiten du fabrika batean eta aitarekin bizi da, Txileko hiriburuko etxe zahar batean. Filma 2006ko abenduan kokatzen da, Pinochet diktadore ohiaren hiletatik Eguberriak arteko denboran. Lucíaren eguneroko bizitza ikusiz diktadura militar baten ondorioz beren bizitzak berreskuratzeko borrokan egingo duen txiletar belaunaldi ahantzi horren unibertsoan sartuko dira ikusleak.