Beijingetik 150 km-ra dagoen Gu Jia Gou mendiko herrian, gizonak emakumeak baino askoz ere gehiago dira. Batzuek, Sichuan probintzia urruneko eskrupulurik gabeko trafikatzaileengana jotzen dute emaztea erosteko. Beste batzuk, ezkongabe geratzen dira betiko. Horixe da Lao Yang, Gu Lin, Big Head eta Liu Ruinen kasua. Lau lagunak txutxu-mutxuan eta kexuka ibiltzen dira, eta urrun geratu diren gaztaroko egunak gogoratzen dituzte. Hala ere, nola edo ahala moldatzen dira bizitza sexuala izateko. Lao Yang oraindik maiteminduta dago gaztetan ezkontzen utzi ez zioten neskarekin. Emakumea, herriko agintariaren emaztea da orain, baina ezkutuan elkar ikusten jarraitzen dute. Baina, Lao Yangek gehiago nahi du... Hao Jiek Beijingo Zinema Akademian ikasi zuen eta bere jaioterrian eta aktore ez profesionalekin (batzuk bere senideak dira) errodatu du lehenengo film luzea. Single Man filmak nekazari zaharrenen bizitza sexualari eta maitasun bizitzari buruzko ikuspegi harrigarria, umoretsua eta ulerkorra eskainiko digu.