Alfonsok marinba jotzen du, Guatemalako musika-tresna tradizionala, baina badaki inor gutxik duela interesik bere instrumentu zaharrean. Blacko aitzindaria da Guatemalako heavy metal musikaren munduan. Gainera, medikua da ospitale publikoan, baina inork ez du nahi Blacko bere medikua izaterik, bere estilo gogorra dela-eta. Alfonsok eta Blackok elkar ezagutu ondoren beren talentuak batu eta Infernuko Marinbak proiektu berria sortzea erabakiko dute, baina ezin dute imajinatu ere egin nolako erreakzioak sortuko dituen beren lanak...