Smukke mennesker-ek guztiz pozik ez dauden lau pertsonaren bizitzak jarraituko ditu: Ingeborg ez da erakargarri sentitzen eta Jonas gaztea hain da erakargarria bere bertuteetakoren bat saltzera ere irits daitekeela. Anna, emakume gazte eta ederra da, baina minusbaliotasun fisiko bat du, eta Anders, gizon maitekorra da, baina bere minusbaliotasuna psikologikoa da. Lau pertsona maitasun eske; lau pertsona etorkizun hobea noiz etorriko zain.