Ghobad, Jahan eta Nezam, bizi hobeago baten bila dabiltzan hiru gizon dira. Beren helburua betetzeko etxetik alde egin eta Iran hegoaldean gas gehien ekoizten duen Oslouyeh eskualdera abiatuko dira. Nolanahi ere, bizi baldintza gogorrek eta soldata txikiek dagoeneko erabiltzen ez diren gasbideen zatietan aterpea bilatzera bultzatuko ditu hiru gizonak eta beste batzuk. Baldintzak oso gogorrak izan arren, langile taldeak elkar lagundu eta zainduko du.