Herri arrunt bateko eskola arrunt batean, nerabe talde arrunt batek gorroto bizia hartuko dio kide bati eta haren hilketa prestatzera ere iritsiko dira. Dusk nerabe taldeari egiten ari zaizkion izaera azterketaren izena da; haren bitartez, taldearen jokabide ulertezinari azalpen bat bilatu nahi diote.