Patrick Perrin karta-banatzailea da kostaldeko kasino txiki batean. Amets bakarra du: bere bizitza atzean utzi eta helmuga ezezagun batera alde egitea. Baina horrelako bidaia bat ezin da egun batetik bestera antolatu. Hasteko, maleta bat erosiko du Patrickek, gorria eta ederra, gurpil eta guzti. Maleta ohearen ondoan utzita, egiteko geratzen zaion gauza bakarra hura bete eta helmuga aukeratzea izango da.