Gidoia hein handi batean Poloniako herri batetik etorritako gizon baten egiazko istorioan oinarrituta dago. Gizona, herrian kriminal gisa jardun ondoren, Varsoviara iritsiko da. Bere zortea aldatzeko eta egindako delituak atzean uzteko esperantza du. Tamalez, mafiak sententzia du haren aurka. Michal etsi-etsian saiatuko da bere familia salbatzeko bide bat bilatzen. Semearen bataioa baino egun batzuk lehenago, bere lagun zaharra gonbidatuko du aitabitxia izan dadin.