Tomás Choc-i bi egun eta 150 km falta zaizkio bere alaba bakar Lucía ikusteko. Hogei urte igaro dira Guatemalako gerraren erdi-erdian armadak bahitu zuenetik; alabak hiru urte zituen orduan. Urrun igarotako denborak eragindako mina handia izan bada ere, bere historia ahantz ez dadin Tomásek bere borrokaren, erresistentziaren eta biziraupenaren esperientzia idatzi du koaderno batean, egunen batean alabari emateko itxaropenarekin.