Ray eta Ramona bikote gaztea dira. Gorroto dute bizi diren gizarteko bidegabekeria. Bakoitzak bere lekutik -neskak musikatik eta mutilak aktibismotik- mundu bidezkoago baten alde borrokatu nahi dute. Autosabotajean sartuta, Rayk porrot egingo du bere errebeldian eta Ramona berarekin eramango du ekintza poetiko-terrorista batekin amaituko den beheranzko espiralean.