Hamar urtez ezkonduta egon ondoren bere ametsak atzean utzi eta bizitza etxekoak zaintzen ematea akatsa izan dela eta gazte denbora horretan joan zaiola konturatuko da Karen. Orduan, senarra utzi eta bere bizitza propioaren bila joatea erabakiko du. Aurreztua duen diruarekin gela bat alokatuko du Bogota erdialdean eta lana bilatzen saiatuko da, baina adinak eta esperientzia ezak zaildu egingo diote bilaketa. Karenek erabaki bat hartu beharko du: aurreko harremanaren egonkortasunera itzultzea edo bizitzari bakarrik aurre egitea.