Nora Díaz antzeztearekin obsesionatuta dagoen eta etengabe gezurretan aritzen den aktoresa da. Bere obsesioak betetzeko bere pertsonaiak errealitatera eraman eta kalean probatzen ditu. Haien bitartez, egia eta gezurra nahastu egiten diren Txileko gizartearen asmakizun kontzienteak eta inkontzienteak entzun eta aztertuko ditu.