Igandea da, hauteskunde eguna. Salvador goiz jaikiko da eta bere lursailean hasiko da lanean. Nekazari xume eta lasaia da, eta arreta gutxi eskaintzen dio hurrengo alkatearen aukeraketa dela-eta herrian dagoen iskanbilari. Baina, bat batean, bere bizitza aldatu egingo da. Goizaldean, norbaitek hainbat gorpu bota ditu bere arto sailen erdian, eta hantxe daude oso modu makabroan pilatuta. Kezkak eta amorruak hartuko dute Salvador eta herrira joango da, sarraskia salatzera, baina alkateak eta polizia komandanteak inori ez ezer esatea erabakiko dute, hauteskundeak ez nahasteko. Ordu bero eta gogorrak dituzte gizonek aurretik, hildakoen mendixkarekin zer egin erabakitzeko. Bitartean, eltxoek, telefono mugikorrak, kazetarien zurrumurru batek, aberats baten haserreak eta misio humanitario batek burrunba egingo dute haien belarrietan.