Francisco autista eta bakartia da, eta ezikusiarena egiten diote. Egun batean arratoi bat aurkitu eta bere maskota bilakatuko du. Familia konturatu egingo da eta etxetik botako dute. Ahizparekin joango da bizitzera, urrutiko herrixka batera, baina han ere bizkarra emango diote. Basora alde egin eta naturaren edertasunak txunditu egingo du, baina erortzean konturatuko da ez dela bizitzeko lekurik aproposena. Agure batek salbatu eta sendatu egingo du. Bizimodu berri bat aurkituko du baso isilean.