Adela Madrilera iritsi berri da aita Claudiorekin; kontzertista erretiratu eta ermitaua. Biek lan egiten dute haur txikiei piano eskolak ematen, beharrezko altzariak baino ez dituen Madril erdialdeko apartamentu txiki batean.