Gabon-gaua. Etxe bateko egongelan jostailuzko bi mundu bizi dira. Alde batean, Gabonetako zuhaitza, Bizar Zuriren eta bere elfoen bizitokia. Bestean, jaiotza, Errege Magoekin eta estalpeko gainerako iruditxoekin. Bi tradizioak Eguberriak ospatzeko prestatzen ari direla, bat batean, alarma... Bizar Zuriren trineoa desagertu egin da eta Jesus haurtxoa bahitu egin dute. Eguberriak arriskuan daude eta bi munduek elkarri botako diote errua; bitartean, benetako erruduna aske dabil.