Bi probintzia desberdinetan bizi diren amak eta alabak elkarrekin igaroko duten asteburuaz hitz egingo digu filmak. Une txar bat igarotzen ari den alabak desesperatuta ama deitu duelako elkartu dira. Ama, publizitatearen munduko enpresaburua da, eta alaba, ordea, pertsona nahiko ahul eta sentibera. Topaketa honekin agerian geratuko dira pertsonaien izaera kontrajarriak eta gaur egungo gizartean nagusi diren balioak.