Udaro, ehun pertsona baino gehiago desagertzen dira Río de la Plata ibaiaren uretan. Punta Piedras eskualdeko biztanleek ibaiak irentsi eta itzultzen ez dituela diote. Juan eta bere bi semeak tresmailarekin arrantzan egitera joango dira ibai ertzera. Arriskuak mehatxatzen ditu, ibaiaren goraldi azkarrak eta putzuek arriskuan jarriko dute haietako baten bizitza.