Nork esan du zaharrek izan behar dutela hiltzen lehenak? Egoitza txiki honetan, agureek, ezkutuan elkar zaintzen duten bitartean, eguneroko ohiturak betetzen dituzte eta ez daude heriotza noiz etorriko zain.