Ezkondu aurreko egunean, Shai neskalagun ohi Tamar bisitatzera joango da, egonkortu aurretik azken topaketa ekaiztsu bat izateko. Tamarrek zupada-aztarna bat utziko dio, eta egoera korapilatu egingo da.