Hinkerort zorasune (Bosgarren zutabea) lanak Beiruteko auzo armeniar marjinal bateko etsipenaz eta doluaz hitz egingo digu narrazio alegoriko sorta baten bitartez. Izu une batean, Hragek aitaren pistola hartu eta etxetik alde egingo du. Aita semearen bila dabilen bitartean, biek aurkituko dituzte askatasun pertsonalerako bideak, ihesbiderik eskaintzen ez duen hiri batean.