Sam bederatzi urteko mutil lasai eta zintzoa da, baina urduri dago bere lehenengo aitortzaren aurrean: ez du inolako bekaturik egin, beraz, ezin dute barkatu. Bere lagunik onenak bekatu bat egiten lagunduko dio. Baina bihurrikeria inuzentea tragedia bihurtuko da.