Urruneko leku batetik iritsitako bisitariak agertuko dira Finlandia iparraldeko zingira lanbrotsuetan. Nola egin aurre guk bezala baiak biltzen dituen jendeari? Eta, dena dela, zergatik daude hemen? How to Pick Berries Finlandiako pentsaerari eta ekonomia globalaren inkongruentziei buruzko filma da.