Abraham Kahn asfaltatu gabeko bide bateko arekan jaio zen, Silesiako izenik gabeko hiri batean. Judutar erratu honek XX. mendeko Europaren historia biziko du. Baroi Gorriari batu zitzaion, Nazioarteko Brigadekin borrokatu zen eta espaziora jaurti zuten. 100 negutan zehar, Abraham bizirik aterako da bost gerratatik, zenbait iraultzatatik eta hiru ezkontzatatik. Artxiboko materialarekin eginiko fotonobela honek kontinente baten historia kontatuko digu, gizon baten begien eta oroitzapenen bitartez.