Estolderia sistemako arazo batek gorotz usaina duen uholde gero eta handiagoa eragingo du. Helduen eztabaiden arabera, ez dirudi konponbidea azkar iritsiko denik. Arazoa konpontzeko helduek etxetik alde egiten duten heinean, Tomásek (20) kanpora ateratzen utziko du ahizpa Catalinagatiko (15) duen sexu-grina. Pixkanaka, ura gela guztietan hasiko da sartzen.