Bere bezeroetako batekin dagoen bitartean, Cédric prostitutu gazteak amaren dei bat jasoko du. Ama klinika psikiatriko batean dago sartuta eta bere bila joan dadin eskatuko dio semeari. Cédric-ek denboraren eta diruaren aurka borrokatuko du amarekin ahalik eta azkarren elkartzeko.