Igerileku hutsa, familiako bideoa eta amaren jantzitegia oroitzapen lasaigarriak baino ez dira Jakobentzat. Baina bere aitari pena eta galdu duena gogorarazten diote. Filmak elkarrekin bakardadeari aurre egiten saiatuko diren baina ia inoiz bat egiten ez duten bi izaera islatuko ditu.