Neska gazte frantziar-kurdu batek emakumeen eskubideen alde borrokatzen duen kazetari bat eta NYU unibertsitateko bi zinema ikasle ezagutuko ditu. Kurdistango telebistako izar bat galdutako herrixketan barrena dabil Charlie Chaplinen filmak proiektatzen eta ikasleak eta kazetaria hura jarraitzen ari dira. Guztiak elkarrekin, Anfal Genozidioaren garaian suntsituriko neskaren amaren herria bilatzera abiatuko dira.