Sei metro koadroko gelan futbolak txoraturiko 32 haur aurkituko ditugu begiak telebistatik kendu gabe. Erdia Real Madriden alde dago, beste erdia Bartzelonaren alde. Bagdadeko Al Sadr City barruti arriskutsuenean dagoen umezurztegiko gela horretan bizi dira, eta bertan lo egin, jan eta ikasten dute. Eskola, amerikarren eta milizien arteko borrokak eta etxea galtzeko arriskua ohiko gauzak dira Irakeko umezurtzen eguneroko bizitzan.