Tangerren, hogei urteko Badia eta Imane neska marokoarrak bata bestearen atzetik dabiltza kalean, hiria hartua duten langileen joan-etorriaren erdian. Biek egiten duten lan ganbak ontziratzeko enpresa batean. Lan iraingarri eta zaila da, eta ganben usaina azalean itsatsita geratzen zaie. Badiaren eskuak lanpetuta daude, baina bere burua alferkerian dabil; gezurren lurrinarekin ganben usaina kendu nahi du, beste pertsona bat dela sinestarazteko. Badiak nahi duenean astin ditzake hegoak, baina ez du inoiz hegan egingo.