Atenas, 1983. Nazioarteko prentsak lau urteko Bashir-en heriotzaren berri eman du. Haurra Palestina Askatzeko Erakundeko teniente zen aitarekin batera hil dute. Baina, zer gertatuko litzateke ez balitz hori bere bidaiaren amaiera? Zer gertatuko litzateke gaur bizitzara itzuliko balitz, bere iraganean arakatu eta bere etorkizunaren berri izango balu, eta konturatuko balitz berak eta aitak biziarekin defendatu zuten kausa bere buruaren aurka dagoen nazio bilakatu dela?