?Despertar los sentidos? dantza-taldeko artistek ideia oso berezia izan dute: Oriñóngo hondartzan ikuskizun bat antolatzea. Ez da erronka erraza, aurretik ez baitituzte inoiz beren koreografiak aire zabalean egin. Hitzordu garrantzitsua baino egun batzuk lehenago, taldekideak herrira iritsiko dira. Alde batetik, gogor entseatuko dute hondartzan bertan. Eta beharrezko baimenak kudeatuko dituzte. Eta bidean aurkitutako zailtasun teknikoak konponduko dituzte. Eta, bestetik, beren lagunekin kostaldean oporrez gozatzeko aprobetxatuko dute. Bi kamera izango dira egonaldi osoaren lekuko, taldearen bizikidetza filmatuko dute, haien artean gertatzen den guztia eta inguruko pertsonekin gertatzen den guztia... Eta kamera horiek bertan izango dira ikuskizunaren egunean, ekimen bitxi honen arrakastaren edo porrotaren berri emateko.