Daisy Cutter filmak hamar urte eskaseko neskato baten istorioa kontatzen du. Zaira du izena eta, beste askok bezala, gerraren injustizia jasan behar du bere ikuspegi samur eta xalotik. Zairak, egunero, bitxiloreak biltzen ditu lagun batentzat, haren falta sentitzen baitu; ez du laguna ahaztu nahi, ez du galdu nahi...