Exhibition 19 erretratu anizkuna da, alde batetik, sormenaren eta profesionaltasunaren exijentzietan oinarritutako mundu batean beren ikonografia propiorik ez duten emakumeena eta, bestetik, mundu horren barrualdea eratzen duten tokiena.