1914. urtea Lasarteko hipodromoak lasterketa ikusgarri bat iragarri du: inoiz ikusi ez den saria eramango du zaldi irabazleak. Munduko zortzi zaldi eta behor onenek eman dute izena. Kontinente guztietatik etorritako zaldizale eta apustugileak bildu dira lasterketa handiaren sonak erakarrita: Milioi Erdiko Sari Handia.