Nanny McPhee Isabel Green izeneko ama gazte baten atean aurkeztuko da. Green andrea baserria eramaten saiatzen ari da senarra gerran duen bitartean. Iritsi bezain laster, Nanny McPhee konturatuko da Green andrearen seme-alabek ere beren borroka dutela, hiritik iritsi berri diren eta alde egiteko inolako asmorik ez duten bi lehengusu lotsagaberen aurka. Gauza harrigarrienak erabilita, esaterako hegan egiten duen motor bat, bizirik dagoen estatua bat, zuhaitzetara igotzen den txerritxo bat eta lekurik arraroenetan agertzen den elefante kume bat, haurtzain magikoak bost lezio emango dizkie haur bihurri eta izukaitzei.