Mexiko Hiriko Shakespeare eta Victor Hugo artean dago Rosa Carbajal ostatua, istorio bitxi eta zirraragarria gertatutako tokia. Orain hogei urte, Rosak Jorge Riosse maizter gaztea ezagutu zuen, eta adiskide min bilakatu ziren. Film honek Horizontes sariaren aipamen berezia eskuratu zuen 2008ko Donostia Zinemaldian.