Suntsitutako familia batetik ihes egiteko ahaleginetan, Juanek auto-istripua izango du hamasei urterekin. Autoa konpondu nahian hiria zeharkatzen ari dela, giro absurdu eta txundigarrian bizi diren hiru pertsona ezagutuko ditu; horiei esker, heriotza zer-nolako gertakari natural eta ulertezina den konprenituko du. Lake Tahoe 2008ko Donostia Zinemaldiaren Zabaltegi-Perlak sailean eman zuten.