Gerra zibil latz batek astindutako El Salvadorreko herrixka batean girotutako dokumentala, bertako familia-talde baten bizimodua kontatzen duena. Tankera horretako sarraskia bizi ostean, gizakiak jaikitzeko, berreraikitzeko eta berriro bizitzari ekiteko zer-nolako gaitasuna duen erakusten du filmak. Erabat suntsitu ostean, biztanleen kemenari esker altxatutako herri honetako biztanleek minarekin bizi izaten ikasi dute. Kontakizun honek, era berean, herritarrek beren lurrari eta jendeari dioten maitasuna erakutsiko digu. Salvadorreko mendi artean gelditutako herrixka, oihanean galdurik eta hezetasunez blai.