Hamar film laburrek osatutako filma, errealizadore mexikar prestigiotsu banak zuzenduta. Mexikoko Iraultzaren (1910-1917) ikuspegi kritikoa ematen du. Film labur horietako bakoitzak kontzientzia kolektiboan irauten duen "iraultza" ideiaren azalpen berezia egingo du. Horretarako, zuzendari bakoitzak bere unibertso formalak eta estetikoak baliatuko ditu.