Lularen ama erotzeko zorian dago, bere alaba kartzelatik irten berri den Sailorrekin dabilela pentsatze hutsarekin. Sailorren baldintzapeko askatasuna pikutara bidali, eta Kalifornia aldera abiatuko dira biak. Lularen amak, ordea, soldatapeko hiltzaile bat kontratatuko du Sailor atzemateko. Ez dira jakinaren gainean egongo, eta ederki pasatuko dute bidaian, biak berriro elkarrekin?