Elkarren aurkako bi gaizkile-talde hiri bat kontrolpean edukitzeko borrokan ari dira. Polizia beren mendeko txotxongilo hutsa da, eta alkohola legez kanpo saltzeko establezimenduetan aldian behin egiten dituzten sarekadak gaizkile-taldeen arteko mendeku baino ez dira. 1990eko Donostia Zinemaldiko zuzendaririk onenaren Zilarrezko Maskorra.