Bob Gold poliziakidea Robert Randolph droga-trafikatzailearen atzetik ibiliko da; FBIren bilatuenen zerrendan dago Randolph. Halako batean, beltzak bizi diren auzo bateko dendaria akabatuko dute: emakume judutar bat. Itxura guztien arabera, talde sionista batek hil du dendaria; Goldek bere jatorri judutarrari aurre egin beharko dio, ordura arte garrantzi handirik eman ez bazion ere.