Nino, Cash Money Brothers izeneko gaizkile-taldeko kidea da. Crackarekin trafikatzen hasiko dira, eta, denbora gutxiren buruan, astean milioi bat dolar irabaziko dute. Scotty poliziakidea atzetik dute, ordea. Gaizkile-taldean sartzen saiatuko da Scotty, eta drogazale ohi bat infiltratuko du. Baina sekulako porrota izango da: Scottyk berak ere droga-saltzailearena egiten amaituko du.