Clarice Starling FBIko agentea serie-hiltzaile bat harrapatzeko ahaleginetan ibiliko da, eta, horretarako, psikopata arriskutsu batengana gerturatu beharko du; garai batean psikiatra errespetatu izandako Hannibal Lecter Kanibalarengana, hain justu. Jack Crawford agenteak uste du Lecterrek dauzkala bere galderen erantzunak. Lecter manipulatzaile trebea eta ahaltsua da, eta hiltzailea topatzen lagun dezakeela uste du Crawfordek. Horretarako, ordea, Lecterren konfiantza lortu beharko du Claricek.