Joe Cabot ur handiko arraina da krimen organizatuen munduan. Elkar ezagutzen ez duten sei gaizkile kontratatuko ditu, diamanteak osteko. Guztiak ere ziur daude lapurreta sekulako arrakasta izango dela. Baina polizia bat-batean agertuko da lapurretaren tokian eta orduan, eta gaizkileetako bat akabatuko dute. Taldeko gainerako kideak aldez aurretik adostutako lekuan elkartuko dira, eta haien artean salatari bat dagoela susmatzen hasiko dira.