Johnny Boz, aspaldiko rock izarra, larrutan ari dela garbituko dute, eta kasua Nick Curran ikerlariari emango diote. Kasua ikertzen ari dela, Catherine Tramell ezagutuko du, Bozen neskalagun izandako eleberrigilea. Nickek nahiko argi edukiko du Catherine dela erruduna, eta joko psikologiko arriskutsu bat hasiko du neskarekin. Hilketa-kopurua handitu ahala, ordea, froga kontraesankorrak agertuko dira, eta Nickek berriro hausnartuko beharko ditu susmoak.