Michael Williams itsas armadan lizentziatu berria da, eta Wyoming estatuko Red Rock hirira iritsiko da, lan bila. Herriko tabernaren jabea, Wayne, Michael ezagutzen duelakoan dago; izan ere, Suzanne bere emazte desleiala akabatzeko kontratatu zuen soldatapeko hiltzailea dela usteko du. Michaelek egoera aprobetxatu nahiko du: dirua hartu, eta ihesi abiatuko da. Baina egoera nahaspilatu egingo da benetako soldatapeko hiltzailearekin topo egiten duenean: Lyle Dallasekoa.